Tweede 'ontmoeting' met mijn tweelingziel

Hier kun je alles delen over de ontmoeting met je tweelingziel.
Plaats reactie
Nicole B
Berichten: 4
Lid geworden op: 02-02-2016 16:33

Tweede 'ontmoeting' met mijn tweelingziel

Bericht door Nicole B » 08-02-2016 22:07

In Juni 2012 was hij vertrokken. Weken hoorde ik niets van hem. Ik voelde hem alleen.
Ik voelde dat hij thuis in Polen een hele andere man was. Niet nors, stug en gesloten maar juist open en vrolijk. Wat had ik hem graag hier zo gezien.
Eind juli kreeg ik voor het eerst een sms’je: I am ok! How are you? Nog voordat ik het berichtje opende werd ik warm vanbinnen. Dit was voldoende.

Half september was ik een lang weekend uit met een vriendin en had vrijdags in een restaurant mijn telefoon uit gezet. Voor de grap vroeg de vriendin of ik kon voorspellen wat er op het briefje van een fortune cookie stond. Ik antwoordde: Of het hierop staat weet ik niet, maar er is iemand heel gelukkig aan het zijn!
Buiten schakelde ik mijn telefoon weer in en ik zag dat ik vijf telefoontjes uit Polen had gemist…..
Ik belde hem terug en het enige wat hij zei was: I come back next Monday!
Met moeite kon ik erachter komen dat hij weer naar ons bedrijf zou komen.
Ongelooflijk! We zouden weer samen werken......HIJ KWAM TERUG!
Ik was er zo vanuit gegaan dat we elkaar nooit meer zouden zien of spreken. De rest van dat weekend zweefde ik boven de grond. Zielsgelukkig. (…en in mijn achterhoofd blij dat ik niet thuis was, zodat ik het even kon verwerken)

’s Maandags zag ik hem weer. Een ontmoeting waar de collega’s bij waren. Gelukkig wist ik dat hij zou komen en kon ik mijn blijdschap iets inhouden. (Ik werkte als één van de weinige vrouwen tussen zo’n 200 mannen)
We konden echter geen van beiden voorkomen dat de energie van ons afstraalde. De mannen maakten onbewust ruimte voor ons en bleven op afstand.
Vanaf de volgende dag zijn we weer gaan carpoolen. Dat was zo vertrouwd en gewoon.
Eind September werd zijn dochter geboren….(De blijdschap die ik in het begin gevoeld had was de blijdschap omdat hij weer vader zou worden.)
Hij kon niet aanwezig zijn bij de geboorte omdat hij hier was…..En ik was hier de eerste waarmee hij zijn blijdschap deelde….en tegelijkertijd zijn oneindig verdriet omdat hij zijn kindje nog niet kon vasthouden.

Half december zat zijn werkperiode hier er weer op. Opnieuw afscheid nemen!
En we waren nog meer naar elkaar toegegroeid. Er was intussen ook veel gebeurd.

....Wordt vervolgd
:wink:
Kijk altijd naar het positieve en leef, geef en ontvang vanuit je hart.

lichtophethart
Site Admin
Berichten: 10
Lid geworden op: 28-01-2016 19:06

Bericht door lichtophethart » 09-02-2016 21:34

Jeeee, er kwam dus een tweede ontmoeting. En weer heel duidelijk dat de energie héél voelbaar was tussen jullie.
Je vraagt je soms af waarom een tweelingziel ontmoeting altijd op een meest ongunstig moment lijkt plaats te vinden. Ik kan het wel verklaren maar het maakt het zó moeilijk! Hij heeft dus een dochtertje gekregen...
Net als bij Diana en ik....Ik kreeg een zoontje in die tijd. Dat is heftig. Het zijn allemaal "lessen" en ervaringen om innerlijk te groeien. Dat gebeurt dus bij een tweelingzielontmoeting. Het is een hele, hele weg.....
Benieuwd naar het vervolg Nicole!

Plaats reactie